خبر فوری

اطفاء بیش از ۱۲۰ حریق در هرمزگان

امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: فروردین امسال ۱۲۵ موردعملیات اطفاء آتش سوزی در بندرعباس انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد  ۳۷ منزل دچار حریق شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت:علت ۳۰ مورد آتش سوزی های منزل غیر عمد، ۶ مورد عمد و یک مورد نامعلوم گزارش شده است.

امینی زاده گفت: در فروردین ماه امسال، ۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین دچار حریق شده  که در این ارتباط ۲ نفر مصدوم و یک نفر فوت شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود:  عامل ۸ مورد حریق خودرو، غیر عمدی، یک مورد عمدی و ۶ مورد نامعلوم بوده است.

امینی زاده خسارت ناشی از عملیات آش سوزی را دو میلیاردو 978 میلیون ریال اعلام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت:همچنین در فروردین  امسال، آتش نشانان ۱۴۲ مورد عملیات امداد و نجات در بندرعباس انجام دادند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید