خبر فوری

آغاز ساخت مدرسه جدید بانک تجارت در استان هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت، آیین کلنگ‌زنی این مدرسه سه کلاسه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و از محل بودجه خرید هدایای تبلیغاتی بانک تجارت، با حضور حجت الاسلام ذوالقدر نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، احمدی مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان، روشن ضمیر مدیر کل آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان بشاگرد، فلاح مدیر شعب استان هرمزگان و جمعی از مسئولان محلی و اهالی روستای کور و بن حصار برگزار شد.

روستای کور و بن حصار یکی از روستاهای محروم، دورافتاده و صعب‌العبور شهرستان بشاگرد است که حدود ۴۰۰کیلومتر تا مرکز استان فاصله داشته و مقرر شده تا بانک تجارت این مدرسه را ظرف مدت چهار ماه احداث کند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید