خبر فوری

هرالد:ایران در تلاش برای کسب دومین برد خود در ورلد‌کاپ/اسپانیا و پرتغال صعود می‌کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، سایت  هرالد در گزارشی به ارزیابی تیم های حاضر در گروه B مسابقات روسیه ۲۰۱۸ یعنی جایی که تیم ملی کشورمان با مراکش، پرتغال و اسپانیا روبه رو می‌شود، پرداخته است.

این رسانه نوشت در شرایط عادی اسپانیا و پرتغال با توجه به یکسری شرایط برتر، مدعی صعود از گروه هستند.

اما ممکن است در این گروه اتفاقاتی بیفتد که تیم‌های دیگر از جمله ایران، شانس صعود به دور حذفی مسابقات روسیه را کسب کنند.

در این ارتباط سایت هرالد افزود:در ۱۲ بازی که ایران تاکنون در ۴ دوره جام جهانی انجام داده، تنها یک برد کسب کرده است.اما ایران با کیفیتی بهتر در تب و تاب رسیدن به نتایجی بهتر در این دوره از مسابقات است.

این رسانه افزود:کارلوس کی‌روش به قدرت اسپانیا و پرتغال باور دارد اما خود رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را هدایت کرده است.ضمن آنکه علیرضا جهانبخش بهترین گلزن لیگ هلند در اختیار تیم او است.

این رسانه با ارزیابی قدرت دیگر تیم‌های گروه در نهایت پیش‌بینی کرده اسپانیا و پرتغال از گروه B صعود کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید