خبر فوری

کرج |بیشتر صاحبان رسانه‌های خبری جهان صهیونیست‌ها هستند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، په په اسکوبار تحلیل گر مسائل ژئوپلتیک برزیلی در مراسم سلسله نشست‌های “قدس پایتخت همیشگی فلسطین” که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، اظهار داشت: خیلی از روزنامه نگارهای غیر وابسته در جهان از مقاومت در فلسطین و لبنان دفاع می‌کنند.

روزنامه نگار برزیلی با بیان اینکه در شبکه‌های بزرگ واقعیت‌ها در جهان منعکس نمی‌شود، افزود: دلیل اصلی این است که بیشتر صاحبان رسانه‌های خبری جهان صهیونیستی هستند.

وی با اشاره به اینکه ما سعی کرده روزنامه نگار غیر وابسته در جهان باشیم، گفت: ما به عنوان روزنامه نگار غیر وابسته مورد هجمه شبکه‌های جهانی صهیونیستی قرار گرفتیم.

اسکوبار با بیان اینکه رسانه‌های آمریکا حرف های غیر واقعی بیان می‌کنند، اضافه کرد: سیستم رسانه‌های جهان در اختیار سرمایه گذاران خارجی و صاحبان قدرت است.

وی با اشاره به اینکه روزنامه نگاران مستقل ده‌ها میلیون دلار پول برای هزینه ندارند، عنوان کرد: در شورای امنیت کشورهای هستند که واقعیت را بیان می‌کنند ولی رسانه های غربی نمی‌گذارند این خبرها به دست مردم جهان برسد.

تحلیل گیر ژئوپلتیک افزود: حتی بردن واژه صهیونیستی در آمریکا مثل بازی کردن با بمب است و بسیاری از مردم در آمریکا حتی این واژه را نشنیده و از بردن این کلمه ترس و واهمه دارند.

وی با تاکید بر اینکه حمله نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه با لغو برجام در ارتباط است، بیان کرد: افتتاح سفارت آمریکا در بیت المقدس نیز بخشی از پازل صهیونیستی بعد از دو جریان قبلی است.

په په با بیان اینکه عربستان و امارات ایالتی برای آمریکا شده است، تصریح کرد: اگر کشورهای غربی و اسلامی متحد شدند کار رژیم صهیونیستی در یک روز تمام است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید