خبر فوری

مرگ 65 نفر در اصفهان با تصادف در یک ماه!

علی سلیمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، به آمار متوفیان حوادث ترافیکی در استان اصفهان در یک ماهه سال 1397 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است.

وی گفت: از مجموع تلفات حوادث ترافیکی  سال‌جاری در استان، 19 نفر زن و 46 نفر مرد بوده‌اند. بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 46 نفر در جاده‌های برون‌ شهری، 18 نفر در مسیرهای درون ‌شهری و 1 نفر سایر گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در مدت فوق 2 هزار و 328 مصدوم حوادث ترافیکی در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه معاینه شدند که از این تعداد 805 نفر زن و یکهزار و 523 نفر مرد هستند که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل، 10.1 درصد افزایش داشته است.

 سلیمان پور به کاهش آمار مراجعان به دلیل نزاع در فروردین ماه سال 1397 اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه سال 1397 تعداد 3 هزار  و 299 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه کردند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل 4 درصد کاهش یافته است.

 وی تصریح کرد: این در حالی است مراجعین به دلیل نزاع35 درصد از حجم مراجعان معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان را تشکیل می دهند. هم چنین از کل مراجعان نزاع تعداد هزار  و 137 نفر زن و 2 هزار و 162 نفر مرد بوده اند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان، خاطر نشان کرد: در مدت مشابه سال قبل  3 هزار و438 نفر به دلیل نزاع  به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که یک هزار  و 47 نفر  زن و  2 هزار و 391 نفر مرد بوده‌اند.

سلیمان پور به کاهش آمار متقاضیان دریافت مجوز سقط درمانی در پزشکی قانونی استان اصفهان دریک ماهه سال 97 اشاره  کردو ادامه داد: در فروردین  ماه سالجاری 59 نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و 48 نفر از آنها مجوز سقط درمانی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در فروردین ماه سالجاری  نسبت به مدت مشابه سال قبل (76نفر) کاهش داشته است. 

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان، تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی کشور به عنوان متولی بررسی درخواست‌های صدور مجوز سقط درمانی، تنها در مواردی اقدام به صدور مجوز سقط درمانی می‌ کند که جنین زیر چهار ماه و واجد ناهنجاری‌های شدید مادرزادی بوده و یا مادر مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج همراه باخطر جانی در صورت تداوم بارداری باشد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید