ویزیت رایگان در روستای گسمن، از توابع کریان میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان دکتر محمد رضا حسینی، مسئول بسیج جامعه پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از اعزام اکیپ جهادی بسیج جامعه پزشکی با عنوان طرح دکتر شهید رهنمون به منطقه روستایی محروم و صعب العبور گسمن از منطقه کریان میناب خبر داد. 

دکتر حسینی اظهار داشت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق محروم، تیم های جهادی درمانی و بهداشتی در قالب خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، بهداشتی و دارویی با هدف ارائه خدمات درمانی و دارویی به صورت رایگان در منطقه محروم حضور یافته و حدود 100 نفر را به صورت رایگان ویزیت نمودند .

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید