خبر فوری

صید 9000 تن ساردین و ماهی موتو در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، «اکبر حیدری‌نژاد» افزود: تغییرات جوی و آموزش نوین به صیادان علت افزایش صید در آب‌های این شهرستان بوده است.

وی، فصل صید ساردین ماهیان را از اول مهر تا نیمه دوم اردیبهشت‌ماه دانست و گفت: 450 صیاد به‌وسیله 27 فروند قایق و لنج با استفاده از تورهای ریزبافت، صید ماهی ساردین را بر عهده داشتند.

معاون صید و صیادی شیلات جاسک اظهار کرد: 75 درصد ماهی صیدشده به 3 کارخانه فعال پودر ماهی و یک سردخانه عمل‌آوری این شهرستان و بقیه به شهرستان‌های میناب ، رودان و بندرعباس ارسال شد.

حیدری‌نژاد با بیان این‌که قیمت هر کیلو ماهی ساردین در جاسک 6500 ریال است، تصریح کرد: جاسک پس از شهرستان قشم رتبه دوم صید ساردین ماهی را در هرمزگان دارد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید