خبر فوری

افتخار آفرینی دانش آموزان سیریک در مسابقات قرآن، عترت ونماز

علی بهرامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، از افتخارآفرینی دانش آموزان این شهرستان در سی وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خبر داد.

وی گفت:سی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله استانی، در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، مداحی، تفسیر نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و انشای نماز برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک افزود:این مسابقات به میزبانی بندرعباس و در دو بخش دانش آموز دختر و پسر متوسطه دوم برگزار شد.

علی بهرامی  افزود: در این مسابقات دانش آموزان پسر سیریکی با کسب ۹ مقام و دانش آموزان دختر با کسب ۱۰ مقام در مجموع ۱۹ مقام، کارنامه خوبی از خود بجا گذاشتند.

وی گفت: از بین این دانش آموزان ۲ نفر به مسابقات مرحله کشوری راه پیدا کردند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید