برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان حاجی آباد هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان،

در مراسم افتتاحیه حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن تشکر از دست اندر کاران این نمایشگاه افزود:کتاب ها باید به روز و متناسب با نیاز جامعه چاپ و منتشر و از آثار نویسندگان برجسته و بنام کشور استفاده شود و به مساله کتاب و کتابخوانی با برپایی چنین نمایشگاه هایی اهمیت و توجه ویژه کرد.

کاظم قاسم زاده عنوان کرد : این اداره در پی رسالت فرهنگی خود و گسترش مطالعه کتابخوانی اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب با حضور مسئولان ، هنرمندان و مردم نمود.

وی بیان کرد : پرورش ذهن با مطالعه صورت می گیرد و باید کتاب را در زندگی مردم نهادینه کنیم تا کتاب جزو ضروریات زندگی خانواده ها قرار گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد عنوان کرد : برپایی نمایشگاه کتاب صرفاً برای فروش کتاب نیست بلکه برای ارتقای فرهنگ مردم و سوق آن به سوی کتاب و کتابخوانی می باشد.

 قاسم زاده افزود:  ان شاءالله در سال جاری با برپایی نمایشگاه های متعدد کتاب در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش خواهیم کرد.

وی یادآور شد : این نمایشگاه دارای ده هزار عنوان کتاب با تخفیف %50  با موضوعات : تاریخی ، مذهبی ، قرآنی ، تاریخ ، روانشناسی ، کودک و… به مدت 15 روز دایر می باشد

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید