خبر فوری

مسئولان برای رفع محرومیت در بشاگرد تلاش کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکشنبه شب در جمع مردم شهرستان بشاگرد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت :جوانان این مرز وبوم
سرمایه های بسیار ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مقام معظم رهبری  در نطق راهبردیشان در مشهد مقدس به مسئولین تاکید کرد تا در رفع مشکلات جامعه از این سرمایه های نظام استفاده های لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به روز ولادت منجی عالم بشریت وروز مستعفین بیان داشت: این روز برای همه مردم مستضعفن در عالم روز امید و امید آفرینی و گره گشایی از همه مستضعفان به دست منجی عالم بشریت است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه فقر ومحرومیت نمی تواند بر اراده مردم تاثیر گذار باشد عنوان داشت:شناخت پیدا کردن با معصومین و ائمه اطهار راهی برای چگونه زندگی کردن برای بشریت است واگر انسان با وجود همه کاستی ها نگاه بلندی به ائمه و راه آنها داشته باشد گامهای بلندی را برای چگونه زندگی کردن بر خواهد داشت.

رئیسی گفت: مردم مومن وبا ایمان شهرستان بشاگرد با همه محرومیت های موجود با اراده به ایمان قلبی خود از همه مسیری را که خداوند برای آنها خلق کرده عبور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شهدا پرچم بلندی برای معرفی ارزشهای  انقلاب اسلامی هستند گفت: در این منطقه بعد از انقلاب و به برکت آن کارهای زیادی انجام شده است اما همه دولتها و مجلس ها و مسئولان با گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی گامهای ارزشمندی در این منطقه بر داشته اند که سرمنشاء همه این خیرات امام عالی قدر ما وموسس جمهوری اسلامی است که فضای توجه را به محرومان ومستضعفان ایجاد کرد.

رئیسی  با اشاره به توجه به رفع محرومیت ونقاط محروم کشور از فرمایشات مقام معظم رهبری به همه مسئولان است تصریح کرد:در جلسات اخیر رهبرانقلاب اسلامی تاکید های زیادی را به مسئولان کشور جهت توجه به نقاط محرم و ایجاد اشتغال و نگاه مثبت به تامین معیشت آنها داشته است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم حاج عبدالله والی در منطقه بشاگرد گفت: بسیاری از افرادیی مانند مرحوم حاج عبدالله والی با خدمت خالصانه در جهت توسعه منطقه تلاش کرده اند و مشکلات و محرومیتهای بشاگرد را به مسئولان رسانده و یا گوشزد کرده اند.

رئیسی بیان داشت: با همه تلاشهای انجام شده از سوی مسئولین و گروه های جهادی در بشاگرد این منطقه نسبت به گذشته دگرگون شده و به ضعیت بهتری دست پیدا کرده است.

وی خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: امروزه در این منطقه خدمت به مردم بهترین وسیله قرب به پروردگار متعال است.

رئیسی با اشاره به صحبتهای امام جمعه شهرستان در خصوص تسریع در کمک رسانی به ساختمان وتجهیز مصلی این شهرستان که محلی برای تجمع مردم برای نماز عبادی و سیاسی جمعه و دیگر برنامه است گفت: تولیت استان قدس رضوی تلاش می کند تا بتواند هر چه زودتر این مکان را اتمام و تجهیز کند.

تولیت آستان قدس رضوی با پذیرش در خواست یکی از حاضرین نسبت به اعزام افرادی که بنا به مشکلات مالی تنوانسته اند به حرم امام رضا( ع) مشرف شوند گفت: نمایندگان تولیت استان قدس رضوی در سطح استان و منطقه با شناسایی این افراد مقدمات حضور سفر آنها را نیز فراهم سازند به طوری که در این منطقه هیچ فردی وجود نداشته باشد که از زیارت حرم رضوی محروم شده باشد.

رئیسی در خصوص کم آبی در شهرستان وآبرسانی به مردم که با دوتانکر صورت می گردد و مطالبه مردمی جهت تامین تانکر برای سرعت در آبرسانی گفت: در آینده ای نزدیک دو دستگاه تانکر آبرسانی را در اختیار مردم این شهرستان قرارداده تا کار آبرسانی با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیسی در خصوص انجا م کار فرهنگی در منطقه عنوان داشت: الحمدالله به واسطه وجود روحانیون وطلاب وهمچنین قشر معلم وفرهنگی شهرستان کارهای زیادی در این زمینه صورت گرفته است اما اگر جایی صلاح بدانید  که تولیت آستان قدس رضوی انجام دهنده کار باشد به یاری ومساعدت با فرهیختگان منطقه می شتابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید