خبر فوری
هرمزبان:جشن های نیمه شعبان در سراسر هرمزگان برگزار می شود .

برگزاری جشن نیمه شعبان در هرمزگان

محمود ارجمند کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت:به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج) ، جشن های نیمه شعبان در سراسر هرمزگان برگزار می شود .

وی افزود: برای برگزاری این جشن ها 770 مبلغ برای ترویج فرهنگ مهدویت در سراسر استان اعزام می شوند .

کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت:همچنین جشن های نیمه شعبان علاوه بر 700 هیئت  استان در سه نقطه محوری شهرستان بندرعباس ، امامزاده سید مظفر(ع) ، گلزار شهدای گمنام و بوستان غدیر زیر پرچم برگزار می شود .

محمود ارجمند افزود:برگزاری احیا نیمه شعبان ، آذین بندی خیابان ها و مساجد و نورافشانی در شهر از دیگر برنامه های این ایام است .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید