خبر فوری

نشست علمی خلیج فارس با حضور اندیشمندان در بندرعباس برگزار می شود

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد گفت : این نشست تخصصی با هدف تبادل نظر محققان ، پژوهشگران و اندیشمندان کشور پیرامون جدیدترین مباحث در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی ، زیست محیطی و… خلیج فارس می باشد.

وی افزود : در این نشست بیش از ٤٠ پژوهشگر و اندیشمند بین المللی – ملی و استانی حضور دارند که در پیرامون موضوعات مختلف خلیج فارس به سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس یادآور شد : این نشست نهم اردیبهشت ساعت ١٦ در مکان هتل هرمز برگزار می شود.

گفتنی است : هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس دهم اردیبهشت ساعت ١٠ صبح در تالار شهید آوینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید