خبر فوری

نوسازی ۲۰ کیلومتر از لوله‌های فرسوده انتقال آب شهرستان سیریک

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سروان مرتضی کریمی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: برای رفع مشکل آب آشامیدنی ۲۰ کیلومتر از لوله‌های فرسوده شبکه انتقال آب ۱۲ روستای سیریک که مشکل افت فشار و کمبود آب آشامیدنی داشتند تعویض و نوسازی شد.

وی افزود:این طرح با هدف محرومیت زدایی وبا اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان اجرا شد.

 مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت:تعویض و تعمیر لوله‌های فرسوده، حفر کانال انتقال لوله آب و ساخت حوضچه از جمله اقداماتی است که اجرا شد.

سروان مرتضی کریمی افزود: بسیج سازندگی سیریک با همکاری مردم تا پایان سال بیش از ۱۰ طرح محرومیت زدایی در بخش‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای افراد نیازمند و ساخت مسجد و خانه عالم اجرا می‌کند.

شهرستان ۴۵ هزار نفری سیریک در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید