قضاوت داور هرمزگانی در لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسعباس صادقی داور هرمزگانی مسابقه تیم های مس کرمان و آلومینیوم اراک در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را سوت می زند.
صادقی فعالیت داوری خود را از سال ۸۲ آغاز کرد و اکنون دارای مدرک داوری درجه ملی است.
وی طی سال های گذشته مسابقات متعددی را در رقابت های لیگ های پایه، دسته سه و دسته دو کشور قضاوت کرده اما داوری مسابقه مس کرمان و آلومینیوم اراک نخستین قضاوت این داور ۳۸ ساله هرمزگانی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال محسوب می شود.
مسابقه مس کرمان و آلومینیوم اراک ساعت۱۷  فردا( دوشنبه) در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار می شود.
در جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال تیم مس کرمان با کسب ۵۱ امتیاز هفتم است و تیم آلومینیوم اراک نیز با ۳۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید