خبر فوری

صادر شدن بیش از ۹هزار سند تک‌برگی تا پایان سالجاری در هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از ثبت اسناد هرمزگان، سید مهدی هاشمی در نشست هم‌اندیشی صدور اسناد مالکیت گفت: داشتن بارکد امنیتی، نمایش کروکی نقشه جامع و خوانا بودن اطلاعات از مهم‌ترین مزایای سند تک‌برگی است.

هاشمی با اشاره به اینکه تا پایان سال هم یازده هزار هکتار از اراضی ملی سند مالکیت می‌گیرند، تصریح کرد: دریافت نقشه‌ها با مختصات جغرافیایی از اداره منابع طبیعی برای ثبت در قانون جامع حد نگار و ثبت کاداستر از برنامه‌های امسال است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: امسال ۲ میلیون هکتار از اراضی ملی در سامانه کاداستر ثبت می‌شود.

امید ذاکری افزود: در سه سال آینده شش میلیون و هشت‌صد هزار هکتار از اراضی ملی استان ثبت سامانه کاداستر می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این زمینه گفت: امسال بیش از دو هزار رقبه سند دار می‌شود و بیش از هزار مسکن موقوفی در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هم سند دار می‌شود.

حجت‌الاسلام گرایلی در پایان تصریح کرد: امسال چهارصد آب‌انبار در حوزه منابع طبیعی سند دار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید