مردم باید به این باور برسند که بحران آب تنها یک شعار نیست

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در  هرمزگان،علی ستاری مسوول اطلاع رسانی ،آگاهی بخشی و فرهنگسازی منابع آب هرمزگان در نشست هم اندیشی فرهنگسازی آب در فضای مجازی که با حضور نمایندگان تشکلهای دانش آموزی و دانشجویی، اعضای شورای جوانان استان هرمزگان و طلاب برگزار شد ضمن تشریح وضعیت آبی استان گفت: باید به گونه ای اقدام کنیم که مردم واقعیت بحران آب در کشور و استان هرمزگان را باور کنند و فقط آن را در حد یک شعار ندانند.

وی ادامه داد: امروزه فضای مجازی توانسته به همه جا نفوذ کند و دنیا را در دستان خود بگیرد لذا لازم است از این فرصت برای فرهنگسازی در حوزه ی آب و مصارف مختلف آن بالاخص شرب و کشاورزی استفاده کنیم و مردم نسبت به رفتار های ناهنجار در رابطه با آب حساس کنیم.

ستاری خاطرنشان کرد: یک زمانی در کشور مردم رغبتی به بستن کمربند ایمنی در حین رانندگی نداشتند ولی با عوامل بازدارنده ای که قرار داده شد و فرهنگسازی هایی که انجام شد امروز بستن کمربند ایمنی در خودرو فراگیر شده است.

وی اظهار داشت: ما می توانیم هر کدام به صورت خودجوش و با تجهیزات پایین در بحث تولید محتوای صرفه جویی فعال باشیم و هم پیام های فرهنگی حوزه ی آب را دست به دست در کل جامعه انتشار دهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید