خبر فوری

جلسه ی مدیریت بحران در آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ،جلسه مدیریت بحران وپدافند غیر عامل در خصوص برنامه تامین آب شرب شهر بندرعباس در تابستان 1397 با حضور کارکنان ومدیران شرکت های آب منطقه ای هرمزگان ،آب وفاضلاب شهری و روستایی ومدیریت بحران استانداری در محل شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار گردید.

طی این جلسه در خصوص آخرین وضعیت ذخیره ی آب سد های استقلال میناب  و شمیل-نیان مواردی بیان شد و همچنین برنامه تامین آب شرب شهر بندرعباس با توجه به کمبود منابع آبی مورد بحث وبررسی اعضای جلسه قرار گرفت.

جلوگیری از آبیاری فضای سبز شهر بندرعباس با آب شرب ،کنترل انشعابات آب و فاضلاب روستایی از خطوط آبرسانی میناب به بندرعباس ،هماهنگی با شرکت توزیع برق استان در خصوص عدم قطع برق تاسیسات تامین کننده آب شهر بندرعباس  از جمله مهم ترین مواردی بود که در این جلسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید