خبر فوری

عروسی که به عزا تبدیل شد

“محمد صابری” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 10 دقیقه بامداد امروز شنبه اول اردیبهشت‌ماه  به علت واژگونی پژو پارس در بلوار آیت الله خامنه‌ای رخ داد.

وی با بیان این مطلب که این حادثه در یک مراسم عروسی به وقوع پیوسته و چهار کشته و زخمی برجای گذاشت، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه علیرغم اقدامات درمانی و عملیات احیا بوسیله تکنسین‌های اورژانس و تمامی تلاش‌های انجام شده تیم پزشکی بیمارستان شهید باهنر کرمان به علت شدت جراحات وارد شده 3 نفر از مصدومین این حادثه جان باختند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطر نشان کرد: س زن و یک مرد سرنشینان این خودرو بودند که در رده سنی 14 تا 31 سال هستند، شایان ذکر است که آخرین وضعیت مصدوم منتقل شده نیز وخیم است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید