خبر فوری

خرید بیش از ۳ هزار تن گوجه فرنگی طرح حمایتی در میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، محمد سالاری با اعلام این خبر، گفت: از زمان آغاز طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی در شهرستان میناب بالغ بر ۳ هزار و ۴۰۶ تن و 813 کیلوگرم گوجه فرنگی خریداری شده است.

وی ، تصریح کرد: هر کیلو گوجه فرنگی طرح حمایتی، از کشاورزان به مبلغ ۳۷۰ تومان با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان خریداری می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت : عمده خرید را در بخش توکهور- هشتبندی بوده است که  از این میزان ۲ هزار و ۶۸۵ تن در هشتبندی و ۷۱۵ تن در دهستان کریان خریداری شده است.

سالاری، با بیان اینکه این طرح تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: گوجه فرنگی بعد از خریداری به کارخانه رب گوجه فرنگی آیدا در استان اصفهان ارسال می شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید