خبر فوری

پیش بینی وزش باد شدید جنوب غربی در محدوده تنگه هرمز

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:از فردا  پنجشنبه در محدوده تنگه هرمز (بندرعباس ،قشم ،هرمز، لارک، هنگام ) وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی پیش بینی می‌شود.

وی افزود:  این باد سبب مواج شدن دریا خواهد شد که توصیه می‌شود شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی از تردد دریایی در بعدازظهر پنجشنبه خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: احتمال اختلال در تردد شناور‌های مسافربری در مسیر قشم و هرمز نیز نیز پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پور افزود:در ساعات بعدازظهر با توجه به افزایش ابر احتمال وقوع رگبار پراکنده در مناطق مرتفع دور از انتظار نیست.

وی گفت:از لحاظ دمایی نیز از فردا به طور نسبی بین ۱ تا ۲ درجه‌ای از میزان گرمای هوا کاسته خواهد شد.

 کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود:امروز در ساعات بعدازظهر و شب در استان افزایش ابر و گاهی افزایش باد پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت:شرایط دریا امروز برای تردد‌های دریایی مساعد است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید