خبر فوری

نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان  ، دکتر ملایی در این دیدار ضمن ارائه آخرین وضعیت منابع آب استان ، اقدامات انجام شده جهت تامین آب و همچنین طرح احیا و تعادل بخشی منابع آّب را تشریح و از همکاری صمیمانه نیروی انتظامی در خصوص گشت و بازرسی شبانه و شناسایی چاه غیر مجاز و برداشت های غیر مجاز تشکر و تقدیر نمودند.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی منابع آب افزود : در شرایط کنونی و با توجه به کاهش شدید بارندگی و کمبود آب ، همکاری در تامین آب و ایجاد امنیت در سازه های آبی از مهمترین اولویت های استان است.

در این نشست فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز اظهار داشت  : اهمیت حفاظت از منابع آبی بر همگان روشن است و می بایست در کنار هم با همکاری، تعامل و فرهنگ سازی این مهم را عملی سازیم و در این زمینه نیروی انتظامی استان آماده هرگونه همکاری می باشد.

در ادامه سردار ملکی  بر آمادگی پاسگاه ها وکلانتری های حوزه فعالیت استان در شناسایی تخلفات مرتبط با حوزه عملکرد شرکت آب منطقه ای تاکید نمود.

شایان ذکر است در این نشست معاون حفاظت و بهره برداری و جمعی مدیران شرکت آب منطقه ای هرمزگان نیز حضور داشتند

 

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *