خبر فوری

بازدید ۵۵۰ هزار مسافر و گردشگر از بخش رودخانه

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، یعقوب خوبیاری شهردار زیارتعلی گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی در ۲۵ اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی، ۵۵۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی از بخش رودخانه شهرستان رودان دیدن کردند.

وی افزود:۲۰ کلاس درس برای اسکان فرهنگیان، بوستان ساحلی و بستر دو کیلومتری رودخانه زیارتعلی و فضا‌های زیارتی برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی، آماده شد.

 شهردار زیارتعلی گفت:بیشتر بازدیدکنندگان از این منطقه، از مسافران استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های هرمزگان بودند.

یعقوب خوبیاری افزود:گردشگران در این مدت از ساحل رودخانه‌های رزوئیه، کَم کُردان، زیارتعلی، باغات دشت مسافرآباد و چاه گنجعلی، بقاع متبرکه سیدعلی (س) شهر زیارتعلی، شاه سالم حسین (س) باغشاه، شاه زکریا (س) دهیری؛ پنج پیران نازدشت و نوردیده (س) بازدید کردند.

بخش رودخانه این بخش در ۵۵ کیلومتری شرق شهرستان رودان و ۱۳۵ کیلومتری شمال شرقی بندرعباس قرار دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید