خبر فوری

امدادرسانی به 5 حادثه طی دو روز گذشته در اردبیل

بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: چهار فقره از این حوادث، جاده ای بوده و یک مورد هم خدمات حضوری است.

وی با بیان اینکه در این حوادث به 16 نفر حادثه دیده امداد رسانی شده است، تصریح کرد: 14 نفر در حوادث جاده ای آسیب دیده و 2 نفر هم به صورت حضوری امدادرسانی شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث 7 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 5 نفر هم به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

غیبی اضافه کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این حوادث 5 تیم عملیاتی، 20 نفر نیروی عملیاتی، 4 دستگاه خودروی آمبولانس و 3 دستگاه خودروی ست نجات به کار گرفته شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید