خبر فوری

محمد ریاضی: برافرشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی در کل سزمین حجاز

هرمزبان:معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : ان شا الله شاهد برافرشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی در کل سزمین حجازخواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمد ریاضی دیروز 13 آذر ماه در حاشیه مراسم تجمع روحانیت ، مسئولین و مردم در محکوم نمودن اعدام آیت الله شیخ نمر در شهرستان میناب ضمن محکوم کردن اعدام آیت الله نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان و شماری از آزدگان شیعه سعودی به دست دولت و هابی آل سعود اظهار کرد : این عمل دژخیمانه ناشی از حراس سعودی و وهابیت از شیعه و بیداری اسلامی است.

وی ادامه داد : آل سعود با این عمل خود می خواهد چند صباحی در زیر پرچم آمریکا ، انگلیس و اسرائیل به حکومت دست نشانده ادامه دهد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان میناب همچنین گفت : که یقینا در وهله اول با انسجام مسلمانان کشور سعودی و بعد همه مسلمانان جهان شاهد انزوا و نا امیدی آل سعود و حامیانشان در منطقه خواهیم بود.

وی افزود : دیگر در آن زمان تلاش های اربابان آنها  (آمریکا ، انگلیس و اسرائیل غاصب) برای تفرقه انداختن بین مسلمانان و سرپا نگهداشتن حکومت آل سعود چاره ساز نخواهد بود.

ریاضی در بخش پایان سخنان خود نیز اظهار کرد : ان شا الله شاهد پیروزی و برافرشته شدن پرچم اسلام ناب محمدی در کل سزمین حجاز و سایر کشور های مسلمان خواهیم بود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید