خبر فوری

نشست فرماندار ویژه میناب با مشاور رسانه ای صندوق بيمه كشاورزي کشور

هرمزبان: نشست فرماندار ویژه شهرستان میناب با مشاور رسانه ای صندوق بیمه کشاورزی و مدیر گروه خدمات بیمه ای کشاورزی استان هرمزگانبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، علیرضا پاکدامن در نشست با  مشاور رسانه اي صندوق بيمه كشاورزي کشور  اظهار کرد : عملکرد بسیار خوب بیمه در بخش کشاورزی می تواند باعث رونق هر چه بیشتر این بخش شود.

وی ادامه داد : ان شا الله در آینده شاهد افزایش تعداد محصولات هرمزگان در لیست بیمه باشیم و این روند در هرمزگان و به ویژه در شهرستان میناب صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت : در سال گذشته کشاورزان هنگام برداشت محصول گوجه فرنگی با مشکلاتی مواجه شدند که توانستیم با همکاری دستگاه های ذیربط به صورت مقطعی محصول آنان را از طریق چند کارخانه رب گوجه فرنگی در کشور جذب نمائیم اما در هر صورت آنان دچار لطمات زیادی شدند.

وی گفت : صندوق بیمه با پرداخت به موقع خسارت های بیمه شدگان و انجام کار های ویژه باعث افزایش اعتماد کشاورزان به این صندوق می شود .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد : یکی از موضوعاتی که می تواند باعث کاهش خسارات کشاورزان در حوادث احتمالی در آینده شود؛ این است که کشاورزان از آموزش های لازم بخوردار باشند .

وی در ادامه سخنان خود خطاب به سازمان جهاد کشاورزی و همچنین صندوق بیمه کشاورزی تاکید کرد : در جهت آموزش کشاورزان اقدامات عملی انجام دهند.

پاکدامن همچنین با اشاره به بارش تگرگ در ماه گذشته در شهرستان میناب و خسارت وارده به کشاورزان شهرستان میناب خواستار شد : صندوق بیمه کشاورزی در جهت پرداخت خسارت کشاورزان اقدام کند.

مشاور رسانه اي صندوق بيمه كشاورزي کشور نیز گفت : با افزایش کشاورزی و دامداری در کشور صندوق بیمه در واقع قدرت ریسک پذیری کشاورزان را بالا خواهد برد و صندوق بیمه در شرایط بحرانی می تواند به کشاورزان و دامداران کمک کند.

محمد شهركي همچنین افزود : خسارت های وارده به کشاورزان بیمه شده در شهرستان میناب ، بر اثر بارش تگرگ نیز با هماهنگی های صورت گرفته پرداخت خواهد شد.

مدیر گروه خدمات بیمه ای کشاورزی استان هرمزگان نیز در این نشست گفت : توجه دولت در تامین امنیت محصولات کشاورزی است و باید سرمایه گذاران در بخش کشاورزی را به سمت بیمه هدایت کنیم.

وی تصریح کرد :صندوق بیمه کشاورزی در تلاش است با هدایت کشاورزان و بیمه شدن محصولات تولیدی آنها ، دیگر دغدغه ریسک پذیری تولید را نداشته باشند.

داوود توشنی گفت : با توجه به بارش تکرگ در شهرستان میناب خسارات زیادی به این بخش و ارده شده است افزود : پرداخت خسارت آن دسته از افرادی که محصولاتشان بیمه است و حتی از ما طلب دارند ، پرداخت می شود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3943203

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید