خبر فوری

۱۰۰۰ ماموریت توسط اورژانس پیش‌بیمارستانی در یزد اجرا شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فوریت های پیش بیمارستانی ۱۱۵ یزد، احمد دهقان اظهار داشت: در این مدت نیز ۷۸۴ ماموریت حوادث غیرترافیکی توسط اورژانس ۱۱۵ در استان انجام شد که از مجموع کل ماموریت‌ها، ۷۷۶  نفر از مصدومان این حوادث توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستانها منتقل شدند.

وی افزود:از روز اول فروردین ماه ۹۷ تا ساعت هشت روز دوم، ۱۶۸ ماموریت اورژانسی در استان انجام شده که ۶۱ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده و متاسفانه یک مورد فوت جوان ۳۳ ساله در محور مسجد ابوالفضل مهریز به سمت انار گزارش شده است.

دهقان همچنین در مورد ماموریت های اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی، اظهار داشت: ضمن آماده باش کامل ناوگان اورژانس هوایی تاکنون ماموریت هوایی نداشته ایم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید