خبر فوری

۴ مصدوم در پی واژگونی پراید درهیرمند

ستوده معاون مرکز حوادث وفوریت های پزشکی زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مقارن ساعت ۱۷:۵۵  در پی واژگونی یک دستگاه سواری پراید در شهرستان هیرمند سه راهی خمر ۴ نفر مجروح برجای گذاشت .

ستوده افزود: بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای هیرمند به محل حادثه اعزام و در مدت زمان کمتر از ۴ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و اقدامات درمانی اولیه را آغازکردند.

وی ادامه داد: ۳ نفر مصدوم این حادثه پس دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم‌های اورژانس ۱۱۵ برای  ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی علیه السلام زابل منتقل شدند و ۱ نفر دیگر از مصدومین پس از اینکه از اقدامات درمانی اولیه اورژانس ۱۱۵ بهرمند شد توسط آمبولانس هلال احمر به اورژانس بیمارستان امیر انتقال یافت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید