خبر فوری

چاپ و نصب بیش از ۷۰ بنر با موضوعات پیشگیرانه در سطح شهر بندرعباس

علیرضا احمدی منش معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در راستای اجرای قانون از اعمال مجازات در خصوص مجرمین بیش از ۷۰ بنر با موضوعات پیشگیرانه در سطح بندرعباس چاپ و نصب شده است.   وی افزود: در راستای اجرای قانون از اعمال مجازات در خصوص مجرمین، اهداف مختلفی را دنبال می‌کنیم که یکی از آن‌ها بازدارندگی و پیشگیری از تکرار جرم است و زمانی که مجازات با جرم ارتکابی تناسب داشته باشد قطعاً این بازدارندگی بیشتر خواهد بود.

احمدی منش  اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ایجادشده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان، متهمین جرائم مرتبط با حمل و یا مصرف مشروبات الکلی و نیز تخلفات رانندگی را پس از احراز بزهکاری، در صورت تمایل آنان، به‌جای مجازات حبس، به انجام خدمات عمومی رایگان از جمله تهیه و نصب بنر‌های پیشگیرانه و حقوقی با موضوعات مختلف از جمله جرایم اولویت دار استان در سطح شهر بندرعباس مکلف نماییم.

این مقام قضایی در پایان ابراز امیدواری کرد از این طریق هم از افزایش جمعیت کیفری زندان و همچنین مشکلات ناشی از زندان برای خانواده‌ها جلوگیری و هم این‌که محکومین در حوزه‌ای به‌کارگیری شوند که جرم آن‌ها در راستای عدم رعایت قوانین مربوط به آن حوزه واقع‌شده و قطعاً این امر در بازدارندگی آن‌ها در ارتکاب مجدد این‌گونه جرائم تأثیر خواهد داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید