خبر فوری

۴ کشته و زخمی بر اثر برخورد خودروی پلیس با هیوندا

۴ کشته و زخمی بر اثر برخورد خودروی پلیس با هیوندا در محور هفت باغبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان گفت: در ساعت یک و ۲۳ دقیقه بامداد امروز دوم فروردین برخورد خودروی پلیس و هیوندای کوپه در محور هفت باغ ۴ کشته و مجروح برجای گذاشت.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه راننده ۲۷ ساله هیوندا کوپه علی رغم CPR دربیمارستان فوت شد و ۳ مصدوم دیگر از نیرو‌های انتظامی می‌باشند که با GCS ۱۵ تحویل بیمارستان شده‌اند که سن دو نفر از مصدومین ۲۷ و یک نفر دیگر آن‌ها ۲۵ ساله می‌باشد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان تصریح کرد: مصدومین برای دریافت خدمات پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده‌اند.

محل دقیق این حادثه، تیر برق ۲۴۷ محور هفت‌باغ‌علوی اعلام شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید