خبر فوری
هرمزبان:فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند موتور لنج تجاری حامل 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان پارسیان خبر داد.

کشف محموله 10 میلیارد ریالی قاچاق در پارسیان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی‌اصغر خرم‌روی صبح امروز اظهار کرد: مرزبانان شهرستان پارسیان حین گشت‌زنی و کنترل حوزه استحفاظی به یک فروند لنج باری مشکوک و شناور را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور تجاری موفق شدند 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را که خارج از مجوز و مانیفیست قانونی بارگیری شده بود را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تصریح کرد: کالاهای کشف‌شده شامل 30 دستگاه لباسشویی، 50 دستگاه کولر، 40 دستگاه جارو برقی، 6 هزار قوطی کمپوت میوه، 12 هزار کیلوگرم برنج، 12 هزار ثوب البسه، 6 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 900 تکه ظروف آشپزخانه، دویست عدد باطری خودرو و هزاران قلم کالای دیگر است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید