خبر فوری

آمادسازی مدارس شهرستان پارسیان برای اسکان مهمانان نوروزی

 به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمد رادمهر فرماندار شهرستان پارسیان گفت: ۱۰۸ کلاس درس در ۱۶ مدرسه،۱۱ پارک و شش سالن ورزشی برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و مهیا بودن امکانات پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۵۰ هزار نفر میهمان نوروزی از پارسیان بازدید کنند.

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: وجود چندین چشمه، قلعه‌های تاریخی، هشتادکیلومتر ساحل و طبیعت زیبا و بکر و همچنین داشتن مردمانی خونگرم و مهمان نواز از جاذبه‌های گردشگری پارسیان است.

شهرستان پارسیان با قرار گرفتن در محل تلاقی سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان دروازه ورودی غرب استان است و هر ساله در ایام نوروز پذیرای مهمانان زیادی از شهر‌های مختلف کشور است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید