خبر فوری

جشنواره جابربن حیان در پارسیان برگزار شد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مسعود مهرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان از برگزاری جشنواره پروژه های علمی دانش آموزان (جابربن حیان )در این شهرستان خبر داد.
این جشنواره با هدف شناسایی و تقویت استعدادهای فردی دانش آموزان و ایجاد زمینه های مناسب برای کار آفرینی برگزار شد.

 افزود:این پروژه ها شامل جمع آوری نمونه های های مختلف گیاهان و جانوران،مدل های نمایش علمی ،تحقیق آزمایش و طراحی و ساخت می شود.

وی گفت:در این جشنواره 191 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی با 98 پروژه علمی و دست ساز خود شرکت کردند که پس از داوری نفر برگزیده به مسابقات استانی که اردیبهشت ماه در بندرعباس برگزار می شود اعزام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان افزود: این پروژه ها پس از داوری به مدت دو روز چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه در سالن دبستان یاسر نصوری شهر پارسیان در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید