خبر فوری

صدرنشینی دبیری و پیروزی مدعیان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال

هرمزبان:هفته دوم لیگ برتر فوتسال با تکرار پیروزی تیم‌های میثاق و حفاری و دبیری و نیمه تمام ماندن دیدار منصوری با تاسیسات پیگیری شد.

پایگاه خبری هرمزبان:به گزارش خانه فوتسال، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد كه نتايج آنها بدين قرار است:

تاسیسات دریایی تهران ۳ – منصوری قرچک یک ( نیمه تمام)

تیم تاسیسات دریایی که فصل گذشته در هفته پایانی در قرچک جشن قهرمانی گرفت، این هفته مقابل تیم بی مربی منصوری قرار گرفت و در حالی که در نیمه اول با نتیجه سه بر یک از میهمان خود پیش بود، بازی نیمه تمام ماند تا تکلیف نتیجه بازی به سازمان لیگ کشیده شود.

تیم منصوری قرچک در نیمه دوم و به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی از حضور در ادامه بازی سر باز زد تا بازی نیمه تمام بماند.

میثاق تهران ۲ – آتلیه طهران قم یک

گلزنان: مجید حاجی‌بنده و عارف بلوکی (میثاق )، محمد کرمانی ( آتلیه طهران)

تیم میثاق تهران که با خلق شگفتی در هفته اول و برتری مقابل منصوری در قرچک خبرساز شده بود، در هفته دوم موفق شد تیم همیشه مدعی و خوب آتلیه طهران را با نتیجه نزدیک دو بر یک شکست داده و سه امتياز اين بازي را به نام خود ثبت كند.

گیتی‌پسند اصفهان ۴ – کاشی نیلو اصفهان یک

گلزنان:سعید تقی‌زاده، مجتبی مریدی‌زاده (دو گل) و سعیدتقی‌زاده (گل به خودی)، سپهر محمدی (گیتی‌پسند) ، حمید یوسفی (کاشی نیلو)

گیتی‌پسند که هفته گذشته در خانه نتیجه عجیبی مقابل مقاومت البرز کسب کرده بود، در دومین دیدار خانگی متوالی مقابل تیم تمام اصفهانی کاشی نیلو قرار گرفت و باوجود نتیجه مساوی در نیمه اول توانست به برتری قابل توجه چهار بر یک دست یابد.

دبیری تبریز ۷ – فردوسی مشهد ۲

گلزنان:ابراهیم حاجتی، فرهاد فخیم (دو گل)، ابراهیم حاجتی (گل به خودی)، رشید قلی‌پور (دو گل)، وحید شفیعی و جواداصغری‌مقدم (دبیری) ، میثم خیام و علی فاخر (فردوسی)

شاگردان اصغری مقدم با اين برتری قاطع به صدر جدول رسيدند. البته جواد اصغری مقدم مربی و کاپیتان دببری در این بازی آخرین گل تیمش را زد، اما با دریافت کارت قرمز کام طرفداران این تیم را تلخ کرد.

مقاومت البرز ۳ – آذرخش بندر عباس ۳

گلزنان: حمید کاهبنده، نادر حنیفی، ابوالفضل حسینی (مقاومت البرز)، بهزاد میری‌زاده (دو گل) و سینا احمدیان‌پور (آذرخش)

تیم مقاومت البرز که هفته گذشته در اصفهان طوفان به پا کرده بود و با سه گل گیتی‌پسند را شکست داده بود، با روحیه مضاعف در خانه به مصاف آذرخش بندرعباس، تیم تازه وارد لیگ رفت که هفته گذشته با باخت خانگی مقابل حفاری اعتماد به نفس خود را از دست داده بود.

اما رقابت جذاب و نزدیک دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات ختم شد.

فرش آرای مشهد ۲ – مس سونگون ورزقان ۵

گلزنان: شهرام شریف‌زاده، سروش احمدنیا (فرش آرا)، مهرداد جابری، محمدحسین درخشانی، داود تاج‌بخش، بابک نصیری و دیگو داسیلوا (مس سونگون)

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با غلبه بر فرش آرای مشهد به جمع مدعیان لیگ بازگشت. تیم فوتسال فرش آرا در این دیدار دو بار از حریف خود پیش افتاد اما هر بار شاگردان افضل به خوبی واکنش نشان داده و گل تساوی را به ثمر می رساندند تا آنکه ورق برگشت و مسی‌ها زودتر به گل سوم رسیدند و توانستند ضمن حفظ برتری به گل‌های بعدی دست یافته و سه امتیاز از مشهد سوغات ببرند.

حفاری اهواز ۳ – شهروند ساری صفر

گلزنان: احمد ملاعلی (دو گل) و حسین فهیمی‌مقدم (ملی حفاری)

تیم حفاری اهواز با برتری قاطع خود مقابل شهروند ساری شش امتیازی شد و همچون سال‌های قبل با حفظ تعادل خود در نتیحه‌گیری به سوی بالانشینی گام برداشت.

 

منبع: همشهری آنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید