خبر فوری

پیام تبریک معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابوموسی به مناسبت هفته تربیت اسلامی

به گزارش هرمزبان در متن این پیام آمده است:

باسمه تعالی

مربی اول خداست که پرورگار جهانیان است. می آفریند و آفریده هایش را دانه دانه تا شکوفایی و پله پله تا اوج می پرورد. اوست که همه ی ما را بزرگ کرده و بزرگ میکند.

مربی دوم رسول است؛ تعلیم دهنده آیه های نور، تزکیه کننده لایه های ظلمت؛ رساله ی وحی را ابلاغ میکند تا عقل ها به بلوغ برسند.

مربی سوم کتابی است که انگشت اشاره ای است به محکم ترین راه؛ نامه خصوصی عبد و معبود است .سوره به سوره چشم را می کشاند به تماشای جلوه های جلال و جمال؛ آیه به آیه دل را می کشاند به درک نغمه های بشارت.

«اگر تهذیب در کار نباشد علم توحید هم به درد نمی خورد.» امام خمینی ( ره )

نفس انسان در آغاز آفرینش سالم، صاف و بی آلایش است و تحت هر نوع تعلیم و تربیتی قرار بگیرد به همان سرشت در می آید .اگر تعلیم و تربیت و بر اساس فطرت پاک و استعدادهای درونی انسان باشد، او انسانی پاک، وارسته و با اخلاق دینی پرورش می یابد و اگر تربیت شخص بر فساد اخلاقی و معیارهای غیر الهی مبتنی باشد، وی به فردی فاسد و بی ایمان تبدیل میشود.

ما نیز، به پاس زحمات و تلاش های وافر و خستگی ناپذیر شما همکاران گرامی در پیشبرد اهداف والای انسانی و اسلامی مراتب تشکر و قدردانی خالصانه خود را به محضرتان اعلام می داریم.

مربیان ، معاونین پرورشی، مشاوران ، کارشناسان و تمامی تلاشگران عرصه امور تربیتی، روزتان مبارک!

سلامتی و توفیق روزافزون شما عزیزان را از خداوند منان خواستاریم.

مرتضی بهرامی

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابوموسی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید