خبر فوری

نایب قهرمانی تیم والیبال نشسته بانوان هرمزگان

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم هرمزگان بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته بانوان کشور ایستاد.
در پایان این رقابت ها تیم هرمزگان با 4 برد مقابل تیم های همدان، ارومیه، آمل و خوزستان و یک باخت مقابل تیم ساری با کسب 11 امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
تیم ساری میزبان رقابت ها نیز با 5 برد متوالی و کسب 14 امتیاز قهرمان شد و تیم همدان هم با 9 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته بانوان کشور با شرکت 6 تیم و به میزبانی تیم های هیات ساری و آمل در شهرستان بابلسر استان مازندران برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید