خبر فوری

امنیت و سلامت میهمانان نوروزی حائز اهمیت است

   به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک ایام الله بهمن و پیروزی افتخار آمیز انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نظام مقدس جمهموری اسلامی اظهار داشت : از مدیران دستگاه های اجرایی،بخشداران،شهرداران به لحاظ برگزاری برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر کمال تشکررا دارم.

پویافر افزود : پایان بخش این ایام روز 22بهمن بود روزی که مردم ایران اسلامی بار دیگر بیعت خود را با آرمان های بلند امام راحل و آرمانهای انقلاب اسلامی و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری داشتند.

وی در ادامه با توجه به اهمیت ایمنی در واحدهای مسکونی و مجتمع های تجاری گفت : 90 درصد آتش سوزیها به علت نداشتن سیستم اعلام اطفای حریق است و فقط 10 درصد ساختمانها و مجتمع های تجاری دارای سیستم اعلام اطفای حریق دارند .که وجود این سیستم از تلفات انسانی و خسارتها جلوگیری خواهد کرد.

فرماندار بندرعباس در این جلسه با اعلام آمادگی شهرستان بندرعباس برای میزبانی از هموطنان عزیز در ایام تعطیلات نوروزی و تشکیل کمیته های مرتبط با ستاد تسهیلات سفر بیان داشت : تدابیر لازم جهت فراهم نمودن فضای سالم و امن برای میزبانی هموطنان عزیز اندیشیده شده است.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان با تاکید به مسئولان دستگاههای اجرایی بیان داشت : به لحاظ موقعیت تجاری ، گردشگری و برخورداری از سواحل و جزایر زیبای خلیج فارس قطعاً بندرعباس یکی از مقصدهای سفر هموطنان به استان هرمزگان و شهر بندرعباس خواهد بود که به لحاظ اهمیت این موضوع لازم است مسئولان با استفاده از ظرفیت های موجود و برنامه ریزی دقیق شرایط مطلوب را برای پذیرایی و اسکان هموطنان گرامی فراهم نمایند.

وی گفت : شرایط مناسب برای حمل و نقل دریایی ، هوایی ، زمینی و ریلی فراهم شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه با تاکید بر همکاری با طرح ملی فلج اطفال تصریح کرد: این طرح ملی که در کشور اجرا خواهد شد  باید در هرمزگان خصوصا شهربندرعباس به خوبی به مرحله اجرایی برسد.

وی در پایان افزود: باید آگاه سازی و اطلاع رسانی در زمینه قاچاق کالا و ارز انجام شود زیرا سبب می گردد مردم از پیامد منفی اقتصادی این امر آگاه شوند و ضمن هماهنگی با رویه های اقتصادی مقاومتی مصرف کالاهای تولید داخلی را در برنامه زندگی خود قرار دهند.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید