خبر فوری

ورود دادستان کل کشور به شهر بندرعباس با استقبال رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

ورود دادستان کل کشور به شهر بندرعباس با استقبال رئیس کل دادگستری استان هرمزگانبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و هیأت همراه در بدو ورود به  فرودگاه بین المللی بندرعباس از سوی حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،فریدون همتی استاندار ،معاونین دادگستری و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی استان هرمزگان، مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، پس از حضور در پاویون فرودگاه و دیدار با  مقامات و مسئولین حاضر در مراسم استقبال ، در جمع خبرنگاران رسانه های مختلف به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.

حجت الاسلام  و المسلمین منتظری ،دادستان کل کشور،ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،معاونین دادگستری و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی استان از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار  با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان ، ابراز خرسندی نمود.

لازم به ذکر است: حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور به منظور شرکت در آئین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان که امروز صبح در سالن همایش های بین المللی شرکت ملی گاز بندرعباس  برگزار میگردد ،در صدر هیأتی عالی رتبه به این شهرستان سفر نموده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید