خبر فوری

محصولات تولیدی در هرمزگان مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گیرد

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در هفتاد و سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی هرمزگان در انجام امور پرداخت تسهیلات و دیگر اقدامات مرتبط با رفع موانع واحدهای تولیدی باید حداکثر توان خود را در سریع ترین زمان ممکن به کار بگیرند.

وی بر لزوم همکاری در جهت تکمیل شهرک حمل و نقل بندرعباس تاکید کرد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان تا دو روز آینده اعتبار 35 میلیارد ریالی جهت کمک به تکمیل شبکه برق این شهرک را به شرکت برق منطقه ای استان ابلاغ کند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: راه اندازی این شهرک یک ضرورت برای استان هرمزگان به عنوان مهمترین استان حمل و نقلی کشور است و ایجاد بیش از 10 هزار شغل مستقیم را در پی خواهد داشت.

همتی خواستار حمایت از محصولات تولیدی در هرمزگان شد و بیان داشت: از مردم و همچنین دستگاه های اجرایی استان می خواهیم تا محصولات تولیدی کارخانجات فعال در هرمزگان را خریداری و از آنها استفاده کنند تا از این طریق به اشتغالزایی در استان نیز کمک شود.

وی بر رفع مشکل واحدهای شناورسازی در شهرک های صنعتی هرمزگان نیز تاکید کرد و گفت: مدیران استان نیازهای زیرساختی هرمزگان برای رونق تولید را احصا کنند تا برای رفع آن اقدام شود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید