برگزاری مسابقات زیباترین تلاوت قرآن در فیس‌بوک

برگزاری مسابقات زیباترین تلاوت قرآن در فیس بوکبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری ایکنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ گروهی از جوانان مصری با هدف ارج‌نهادن به صداهای خلاقانه و ابداعی در تلاوت قرآن کریم، اقدام به برگزاری مسابقات زیباترین تلاوت در شبکه اجتماعی فیس‌بوک کرده‌اند.

این سبک مسابقات برای نخستین بار و در راستای اجرای برنامه‌های متعدد برای کشف استعدادهای قرآنی در مصر برگزار می‌شود.

ادمین صفحه مذکور در شبکه اجتماعی فیسبوک در ارتباط با نحوه اجرای مسابقات گفت: این مسابقات در دو بخش کودکان و بزرگسالان برگزار می‌‌شود که بخش دختران این رقابت‌ها ویژه گروه سنی 2 تا 16 سال و بخش پسران ویژه همه گروه‌های سنی است و به 10 تلاوت برتر جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: هر شرکت‌کننده باید یک قطعه ویدئویی از تلاوت سوره فاتحه را به همراه سن و استان محل زندگی خود به این صفحه در شبکه اجتماعی فیس‌بوک ارسال کند، و به 10 تلاوتی که بیشترین بازدید و کامنت را از سوی کاربران داشته باشد، جوایزی اهدا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان تا روز پنجشنبه سوم اسفندماه فرصت دارند تلاوت خود را ارسال کنند و نام نفرات برتر در روز پنج شنبه 10 اسفندماه اعلام می‌شود.

 براساس این گزارش، جوایز مسابقات از منبع کمک‎های مردمی تأمین می‌شود و میزان جوایز نفرات برتر متعاقبا اعلام خواهد شد/.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید