خبر فوری

۹ مصدوم طی برخورد مرگبار بسترن و پژو در محور یاسوج-شیراز

به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، جلال پورانفرد با بیان اینکه این تصادف در ساعت ۱۴و۵۲دقیقه امروز جمعه، ۲۷بهمن به وقوع پیوست گفت: این تصادف ۹ مصدوم  و یک کشته که در محل حادثه فوت شد، در پی داشت.

وی اظهارکرد: با اعلام این خبر بلافاصله ۴ آمبولانس از یاسوج و یک آمبولانس از اردکان شیراز به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تکنسینهای اورژانس بعد از اقدامات اولیه درمانی یک مصدوم توسط آمبولانس اردکان به بیمارستان این شهر منتقل و ۸ مصدوم دیگر توسط آمبولانسهای پایگاههای "تنگ سرخ"، "دشتروم" و "۳ شهری" به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

پورانفرد  با اشاره به اینکه فرد فوت شده راننده پژو بود که قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان باخته بود، اضافه کرد: حال عمومی ۹ مصدوم خوب گزارش شده است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید