خبر فوری

مردم تا پای جان از نظام اسلامی حفاظت می‌کنند

به گزارش هرمزبان به نقل از ایکنا  از مازندران به نقل از رسا، سردار غلامحسین غیب پرور امروز 27 بهمن ماه در اجتماع بزرگ رزمندگان شهرستان بابل در مصلای بزرگ این شهرستان با اشاره به اهمیت رویکرد انقلابی در کشور، گفت: برای تداوم مسیر انقلاب نیازمند روحیه و اقدام انقلابی در همه سطوح است و اگر زمانی روحیه انقلابی در جامعه ما از دست برود، انقلاب نیز از بین خواهد رفت.
وی افزود: دشمن درصدد کمرنگ کردن و از بین بردن روحیه انقلابی و جهادی در کشور است و باید مراقب نفوذ عناصر دشمنان برای تغییر مسیر انقلاب باشیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین اتحاد بین صفوف ملت را یک ضرورت برای مقابله با دشمنان بیان کرد و اظهار داشت: امروز دشمنان با انواع روش ها در صدد نفوذ در ساختار مختلف کشور اعم از سیاسی، امنیتی، فرهنگ و اجتماعی هستند تا وحدت را در جامعه بشکنند.
وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم در مواقع حساس انقلاب، خاطرنشان کرد: مردم ما هم در دوران دفاع مقدس و جنگ 8 ساله و هم هر جا که احساس می کردند انقلاب به وجود آن ها نیاز دارد، با همه توان و هستی برای دفاع از انقلاب در صحنه حاضر می شوند.
سردار غیب پرور با تاکید بر حفظ روحیه ایثار برای حفظ انسجام درونی در کشور، ادامه داد: ملت ما ملتی آزموده است و راهپیمایی 22 بهمن امسال یک حضور پرشور و تماشایی را برای دفاع از انقلاب به نمایش گذاشت.
وی با صف آرایی دشمنان اسلام هم در خارج از مرزها و هم در داخل کشور در برابر جبهه مقاومت، گفت: علت دشمنی دشمنانی مانند رژیم خبیث صهیونیستی و جریان استکبار در عرصه جهانی با همراهی تفاله ها و دنباله روهای داخلی آن ها در کشور برای مقابله با اسلام حقیقی و حاکم شدن روح جریان ساز اسلام در بین ملت های مسلمان است.
فرمانده دفاع مقدس بسیاری از مشکلات در کشور را ناشی از سوء مدیریت ها و بی توجهی به ظرفیت های بزرگ داخلی از جمله نیروهای فعال جوان انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: سرزمین پهناور و بزرگ ایران دارای ثروت زیادی است و اگر این ظرفیت ها به ویژه در حوزه اقتصادی بر اساس شاخص های اقتصاد مقاومتی عمل شود، مشکلات بزرگی مانند بیکاری، تورم و موانع رشد اقتصادی برطرف خواهد شد.
وی افزود: قصور مسؤولان در کشور و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب بروز مشکلات امروز ما در کشور شده است.
سردار غیب پرور به برخی از چالش های فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: جنگ رسانه ای علیه انقلاب به ویژه در عرصه فضای مجازی، جدی است و باید برای مقابله با این چالش و مشکلات، سواد رسانه ای مردم را در فضای مجازی بالا ببریم تا به جای تاثیر پذیری جامعه از محتوای تولید شده در خارج از کشور، از این ظرفیت برای تاثیرگذاری بر روی مخاطبان در عرصه جهانی بهره ببریم.
وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی و دینی بسیار غنی ما پاسخگوی نیازهای جامعه امروز است و باید از طریق رسانه حرف ها و ایده های خود را منتشر کنیم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تقابل عمده جبهه انقلاب با جبهه استکبار را در صف آرایی در حوزه های فرهنگی و اقتصادی بیان کرد و اظهار داشت: نباید بگذاریم که دشمن ما را با دنیا فریب دهد و باید با روحیه انقلابی پای این انقلاب ایستادگی کنیم زیرا ما از جنس سنگرهایی با خاکریز مقاومت هستیم و نباید دنیای خودساخته بی معنویت غرب ما را فریب دهد.
وی افزود: دشمنان جنگی مانند جنگ احزاب را علیه ما شکل داده اند و با تمام توان و ظرفیت خود در مقابل ما صف آرایی کرده اند و باید ما نیز با شناخت همه ظرفیت ها در مقابل آن ها بایستیم و از روحیه انقلابی خود دست نکشیم.
سردار غیب پرور با بیان این مطلب که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی کار سختی است، تصریح کرد: جهاد کبیر به معنای حفط روحیه انقلابی و دینی و نترسیدن از تهدیدهای دشمن است که این مهم با ایستادگی و دست نکشیدن از آرمان های انقلابی میسر می شود.
وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی مهدوی است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی فجر ظهور امام عصر(عج) را نوید می دهد و ما در بین الطلوعین ظهور قرار داریم و نباید یک لحظه خواب غفلت چشمان ما را بگیرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شهادت تعداد زیادی از شهدا و دادن هزینه های زیاد برای حفظ انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران با بهره گیری از تجربه بزرگ تاریخی، پیوندی عمیق با انقلاب و اسلام دارند و تا پای جان پای امام خامنه ای تا ظهور امام عصر(عج) خواهند ایستاد.

انتهای پیام

مردم  تا پای جان از نظام اسلامی حفاظت می‌کنند

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید