خبر فوری

مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه ایران هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد

به گزارش هرمزبان به نقل از گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این مرکز جز کانال تلگرامی سخنگو، حساب کاربری و یا صفحه ای در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی یا پیام رسانها ندارد.

بر همین اساس این مرکز طی اطلاعیه ای اعلام کرد:  به آگاهی رسانه ها و علاقمندان پیگیری اخبار و مواضع رسمی وزارت امور خارجه می رساند این مرکز جز کانال تلگرامی سخنگو حساب کاربری و یا صفحه ای در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی یا پیام رسان ها ندارد و چنین صفحاتی جعلی و اخبار و مواضع منتشره در آن بی اعتبار بوده و هیچگونه ارتباطی با مواضع رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ندارد.

 اخبار و مواضع رسمی وزارت امور خارجه در تنها کانال رسمی حوزه سخنگویی در تلگرام و وب سایت وزارت امور خارجه به آدرس های زیر منتشر می شود:

@MFAIR

WWW.MFA.GOV.IR

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید