خبر فوری
هرمزبان:شرکت فیسبوک در راستای رقابت با گوگل ،اپل و ال جی ، بلندگوهایی هوشمند تولید خواهد کرد . بلندگوهایی که قرار است نسبت به رقبا کارایی بالاتری داشته باشند .

دور تازه رقابت فیسبوک با اپل و گوگل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت فیسبوک در راستای رقابت با گوگل ،اپل و ال جی ، بلندگوهایی هوشمند تولید خواهد کرد . بلندگوهایی که قرار است نسبت به رقبا کارایی بالاتری داشته باشند .

به گزارش هرمزبان به نقل از سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی ، فیسبوک در تلاش است تا رقبایی مثل الکسا محصول آمازون را که از صفحه نمایش 15 اینچی لمسی ال جی بهره می گیرد شکست دهد .

طی ماه اوت، بلومبرگ گزارش داد که فیس بوک در حال کار بر روی حداقل دو دستگاه بلندگوی جداگانه برای رقابت با دستیار صوتی اپل است. افزون بر این ها این شرکت در تلاش برای تولید حداقل یک صفحه نمایش مشابه با لپ تاپ است که می تواند به زودی (در فصل بهار عرضه شود) از سوی دیگر برخی گزارش ها حکایت از کار  فیسبوک روی یک محصول موسوم به  آلوها ( Aloha)  داشت .

همه علاقه مندان به دنیای تکنولوژی می دانند که مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، علاقه ویژه ای  به خانه های هوشمند دارد. زوکربرگ مدتی پیش نیز یک دستیار صوتی اختصاصی و کاملا شخصی به نام «جارویس» را برای خانه خود طراحی کرد . این سیستم به  اتوماسیون کامل  خانه وی می پردازد و زوکربرگ نیز کاملا از جارویس رضایت دارد .

اکنون به نظر می رسد فیس بوک قصد دارد جاه طلبی های خود را در حوزه های موسیقی و ویدئو در مقیاس بزرگتری گسترش دهد. فیس بوک در اوایل سال جاری یک قرارداد موسیقی با سونی امضا کرد و با  رسانه ها نیز درباره گسترش پلتفرم های ویدئویی خود برای رقابت با یوتیوب صحبت کرده است.

دو محصول جدیدی که از سوی فیسبوک برای رقابت با گوگل و اپل طراحی شده اند قرار است دیدی جدید به مخاطبان دستیارهای هوشمند خانگی ارائه دهند . باید دید این 2 ، یعنی آلوها و فیونا ، تا چه حد در تسخیر بازارهای صوتی موفق عمل می کنند .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید