خبر فوری

کمک یک میلیارد تومانی حامیان به ایتام مینابی

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، محمود جاودان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین یک میلیارد و 141 میلیون تومان به فرزندان خانواده های زیر پوشش کمک کردند.

وی افزود: این میزان کمک 61 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: دو هزار و 750 حامی در شهرستان میناب حمایت هزار و 756 یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

جاودان افزود: حامیان ماهیانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به ایتام نیازمند اعطا می‌کنند.

وی گفت: در این طرح‌ها حامیان با تقبل حمایت مادی و معنوی، به‌صورت میانگین ماهیانه 60 هزار تومان به‌حساب فرزندان یتیم و فرزندان غیر یتیم خود واریز می‌کنند.

حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، برای رفع مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز ماهیانه به شیوه‌های گوناگون اقدام می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید