خبر فوری

دستگاه قضا همواره از مردم و شرکت‌های بیمه‌ای حمایت می‌کند

دستگاه قضا همواره از مردم و شرکت‌های بیمه‌ای حمایت می‌کندبه گزارش هرمزبان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلام‌علی صادقی در اولین جلسه کارگروه پیشگیری از حوادث و حمایت از زیان‌دیدگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه دستگاه قضا همواره از مردم و شرکت‌های بیمه‌ای حمایت می‌کند افزود: در برخی مناطق تعداد شرکت‌های بیمه آن‌قدر زیاد شده که پرداخت‌ها کاهش می‌یاید و گاهی هنگام وقوع حادثه برخورد مناسب با مشتری انجام نمی‌شود.

  محمد بخشی محبی، معاون اجتماعی و پیش‌گیری از وقوع جرم دادستان مشهد هم در ادامه این جلسه گفت: ایران یکی از پرحادثه‌ترین کشور‌ها در حین کار است و سال گذشته ۸۱۲ نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند.

وی گفت: باید تلاش کرد در صورت بروز حوادث، با همکاری شرکت‌های بیمه خسارت‌ها به موقع و بدون تضییع حقوق زیاندیدگان پرداخت شود.

معاون اجتماعی و پیش‌گیری از وقوع جرم دادستان مشهد با اشاره به‌اقدامات دستگاه قضا در خصوص احقاق حقوق مردم، گفت: در این راستا و به منظور حفظ حقوق عامه و پیش‌گیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی ناشی از حوادث و حمایت همه‌جانبه از زیاندیدگان، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان درضوی با همکاری سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول در این زمینه مداخله می‌کند.

بخشی‌محبی  افزود: پرداخت به موقع خسارت زیان دیدگان حوادث از طرف شرکت‌های بیمه، حمایت همه‌جانبه از زیان‌دیدگان حوادث، تقویت شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه و پرهیز از رقابت‌های ناسالم بین شرکت‌های بیمه، از اهداف این کارگروه و طرح جامع پیش‌گیری از حوادث و حمایت از زیاندیدگان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید