خبر فوری

بازدید چهار هزار و ۵۰۸ گردشگر ایرانی و خارجی از اماکن تاریخی قشم

‌به گزارش هرمزبان به نقل از ایسنا، ‌مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این خصوص گفت: تعداد گردشگران امسال از مکان‌های تاریخی قشم نسبت به پارسال بیش از دو برابر افزایش داشته است.

سید محمد امین جعفری حسینی افزود: در این مدت ۲۸ هزار و ۵۱۸ گردشگر جزیره از پنج اسکله تفریحی در روستا‌های سُهیلی، طَبل، گَوَرزین، شیب دراز و کَندآلو برای دیدن زیبایی‌های جزیره قشم استفاده کردند که بیش از یک برابر از پارسال است.

وی اضافه کرد: در ۵ روز آخر دهه مبارک فجر (۱۸ تا ۲۲ بهمن) امسال ۱۲۰ هزار و ۷۶۱ مسافر از سه مسیر زمینی، دریایی و هوایی وارد جزیره قشم شدند.

حسینی اظهار کرد: جزیره قشم دارای جاذبه‌های مختلف گردشگری از جمله غار‌های خوربس، غار نمکی، جنگل‌های دریایی حَرّا، جزایر ناز، خلیج دلفین‌ها، دره ستاره‌ها، تنگه و دره چاهکوه و بام قشم است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید