خبر فوری

استعدادیابی 270 هکتار از اراضی ملی میناب

به گزارش هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ بهرامی نژاد گفت : از مجموع 270 هکتار اراضی استعداد یابی شده در ده ماهه سال جاری میزان 7 هکتار آن برای طرح کشاورزی و 263 هکتار از آن برای طرح های غیر کشاورزی (شیلات، صنعتی، تولیدی و….) می باشد.

وی افزود : با توجه به اینکه شهرستان میناب از قطب های کشاورزی ودامپروری استان می باشد و محصولات تولیدی زیادی در این منطقه تهیه می شود،لذا ایجاد صنایع و فعالیت های وابسته به این بخش ها امری ضروری به نظر می رسد.

بهرامی نژاد گفت : در این راستا  بسیاری از افراد این شهرستان اقدام به فعالیت در زمینه طرح های وابسته به امور کشاورزی ودامپروری می نمایند بنابراین همه ساله شاهد درخواست های قابل توجه ای برای واگذاری اراضی در این شهرستان هستیم .

وی افزود : از جمله طرح هایی که بیشتر مورد نیاز می باشد احداث سرد خانه و صنایع تولیدی برای نگهداری و فراوری محصولات کشاورزی است. همچنین به دلیل  مجاورت به دریا ،صنایع و فعالیتهای وابسته به شیلات نیز در این منطقه بسیار فعال می باشد و مواردی از قبیل پرورش آبزیان رونق چشمگیری در این منطقه دارد.

بهرامی نژاد ابراز امیدواری کرد : با توجه به اینکه شهرستان میناب پتانسیل های اقتصادی و تولیدی مناسبی دارد می توان با اقدامات کارشناسانه و اصولی بستر مناسبی جهت جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در این فعالیتها را فراهم نمود.

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید