خبر فوری

امام جمعه بندرعباس؛ اساس رفتار های اسلامی باید خیرخواهی باشد

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: خیرخواهی باید مهمترین اساس و هدف رفتار حکومت های اسلامی باشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت االله نعیم آبادی امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر افزود: خیرخواهی یکی از عوامل مهم رفتار حکومت های اسلامی است که با سر لوحه قرار دادن آن تمامی مشکلات مملکت های اسلامی حل می شود.

وی گفت: تا کنون برای ساخت مجتمع نور مصلی بندرعباس بیش از ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است که بیش از ۱۰ میلیارد تومان آن مربوط به مسجد این مجموعه است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بیش از ۴۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای تکمیل این طرح اعتبار  عظیم نیاز است که باید از سوی مردم،مسئولین و همکاری صنایع مهم فلزی هرمزگان تامین شود.

آیت الله نعیم آبادی همچنین ضمن خطاب قرار دادن وزیر نیرو از مسئولین عالی رتبه کشور خواست تا نسبت به نصب آبشرین کن ها برای رفع مشکل آبی هرمزگان اقدام کنند.

وی گفت: 2 شهرستان بندرعباس و میناب  هرمزگان از نظرتامین آب شرب در وضعیت بحرانی قرار دارند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید