خبر فوری
هرمزبان:راهپیمایی باشکوه مردم انقلابی و شهید پرور هرمزگان با قرائت قطعنامه ای در 7 بند در کنار آب های نیلگون خلیج فارس پایان یافت.

پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با قرائت قطعنامه در هرمزگان

پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با قرائت قطعنامه در هرمزگانبه گزارش هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در بخشی از این قطعنامه  راهپیمایان با تاکید بر تجدید میثاق و بیعت با آرمان های بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت همه جانبه از رهنمودهای مقام معظم رهبری حمایت خود را از موفقیت های جوانان مومن و متخصص کشور در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده ی دفاعی و موشکی اعلام کردند.

همچنین در این قطعنامه بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمن به ویژه از طریق فضای مجازی تاکید شده است.

در این قطعنامه آمریکای جنایت کار همچنان دشمن شماره یک اعلام  و از ملت مظلوم فلسطین حمایت شده و نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونستی به بیت المقدس و جنایات رژیم آل سعود و هم پیمانانش در یمن و بحرین شدیدا محکوم شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید