خبر فوری

پیوندی: هلال احمر در ۳۹ سال گذشته کنار مردم بوده است

علی اصغر پیوندی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اولویت‌های جمهوری اسلامی در دهه چهارم انقلاب اظهار کرد: فکر می‌کنم بعد از گذشت ۳۹ سال از انقلاب و حضور گسترده مردم و همبستگی آنها با نظام و حاکمیت لازم است تلاش بیشتری برای آسایش مردم با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم. مردمی که ۳۹ سال پای انقلاب ایستاده‌اند و در همه صحنه‌ها و حوادث حضور داشته‌اند. در عین اینکه ارزش‌ها را حفظ می‌کنیم باید پاسخ مناسب‌تر و قابل قبول‌تری به آنها بدهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در مورد دستاوردهای هلال احمر تا کنون نیز گفت: هلال احمر در ۳۹ سال گذشته کارهای زیادی انجام داده و تلاش کرده در تمام صحنه‌ها از جمله جنگ، حوادث و … کنار مردم باشد. در طول این مدت زیرساخت‌های زیادی آماده شده است و لازم است بعد از گذشت چهار دهه در هلال احمر توجه جدی‌تری به شهرهای کوچک، محروم و حادثه خیز داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌هایی که به مناسبت دهه فجر افتتاح شد نیز گفت: ۲۲ پروژه را با ارزش ۳۱ میلیارد تومان در شهرهای متوسط و کوچک افتتاح کرده‌ایم که انبارهای امدادی، پایگاه امداد و نجات و ساختمان اداری از جمله آنهاست. در واقع ما تلاش داریم که در لحظه اول کنار مردم باشیم و از همین رو این پروژه‌ها بیشتر در مناطقی افتتاح شد که پیش از این حادثه تلخی در اطراف آن رخ داده بود.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید